eerste kaartje op mijn blog

eerste kaartje op mijn blog
sarah kay

vrijdag 20 augustus 2010


Hoi dames


Hier is dan mijn laatste nieuwe kaartje...De stempel die ik heb gebruikt is van magnolia uit de

nieuwe kit bon voyage...
En Dit is de attendant flight tilda

Het papier dat ik heb gebruikt is van my minds eye....ikzelf ben er wel erg tevreden over...

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...?


Liefs Bianca

1 opmerking: