
Hoi dames
Hier is dan mijn laatste nieuwe kaartje...De stempel die ik heb gebruikt is van magnolia uit de
nieuwe kit bon voyage...
En Dit is de attendant flight tilda
Het papier dat ik heb gebruikt is van my minds eye....ikzelf ben er wel erg tevreden over...
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...?
Liefs Bianca
hoi hoi
BeantwoordenVerwijderenje kaartjes zijn heel erg mooi geworden
Groetjes van Yvette